За рік експлуатації всього сотня океанських контейнеровозів генерує стільки ж шкідливих викидів, скільки всі легкові автомобілі в світі. Тому тенденції з електрифікації саме цієї індустрії мають вкрай важливе значення для зниження глобальних викидів, пише HighTech Plus з посиланням на New Atlas.
Японський e5 Project – консорціум вантажних та інженерних компаній – будує перші два 62-метрових танкери на замовлення Asahi Tanker. Вони будуть використовуватися для доставки палива в Токійській затоці. Силову установку розробляє Kawasaki Heavy Industries, повідомляє видання.
Кожен танкер водотоннажністю 500 тонн буде оснащений двома літій-іонними акумуляторами Orca ESS на 1740 кВт/год виробництва Corvus Energy. Вони будуть живити двигуни двох винторулевих колонок, які забезпечать крейсерську швидкість приблизно в 10 вузлів (19 км/год). Точний запас ходу батарей не вказано, сказано лише – «багато годин».
Нові танкери e5 будуть не тільки чистими, але й тихішими, створюючи менше вібрацій і шуму, ніж традиційні двигуни, тому для екіпажу умови роботи стануть більш комфортабельними. До того ж, у разі природного катаклізму в регіоні Токійської затоки судно зможе забезпечити електрикою служби порятунку.
Обидва судна будуть побудовані на верфі Imura. Перший танкер планують спустити на воду в 2021 році, наступний – в 2023-му.