Національна рада з безпеки на транспорті США (NTSB) вказала на втому металу в якості можливої причини пошкодження лопатей вентилятора у двигуні Pratt & Whitney, що вийшов з ладу на лайнері Boeing 777-200 авіакомпанії United Airlines в неділю. Про це повідомляє NHK.
21 лютого в Колорадо на житловий район впали уламки обшивки авіалайнера Boeing 777, двигун якого зайнявся під час польоту. На літаку перебувала 241 людина, через несправність повітряне судно успішно повернулося в аеропорт вильоту. Авіаперевізник United Airlines заявив, що добровільно припинить використання 24 літаків вказаних моделей поки триватиме розслідування.
NTSB розслідує причини інциденту. У літаку почалися неполадки двигуна відразу після зльоту з аеропорту Денвера. Попередні дані свідчать про те, що дві лопаті гвинта виявилися розламані, а інші були пошкоджені. Один з високопоставлених представників управління зазначив, що є ймовірність того, що пошкодження однієї з лопатей було викликано втомою металу.
Фахівці NTSB досліджують двигун і зібрані ними уламки. Вони також аналізують зроблені пасажирами фотознімки та відеозаписи, щоб встановити причину аварії.
Втома матеріалу – процес поступового накопичення пошкоджень в деталі під дією змінних (часто циклічних) напруг, що призводить до зміни властивостей матеріалу, утворення тріщин, їх розвитку та руйнування матеріалу деталі за зазначений час.
Як повідомлялось, американська корпорація Boeing заявила, що рекомендувала призупинити використання літаків 777 з двигунами Pratt & Whitney 4000-112 після інциденту в США. Японія також призупинила використання літаків цієї моделі.