Іспанська компанія Wallapop, віртуальний ринок, який дозволяє людям перепродувати товари, які були у вжитку або вироби, які вони зробили своїми руками, залучив 157 млн євро ($191 млн). Як повідомляє TechCrunch, отримані кошти підуть на нарощування інфраструктури, що лежить в основі сервісу компанії, щоб вона могла збільшити кількість користувачів.
Оцінка компанії зросла до 690 млн євро, тоді як 2016 вона становила 570 млн євро.
Останній раунд фінансування очолив французький венчурний фонд Korelya Capital. Участь у раунді взяли також Accel, Insight Partners, 14W, GP Bullhound і Northzone, усі з них є попередніми спонсорами Wallapop.
Наразі у компанії нараховується 15 млн користувачів – це приблизно половина інтернет-населення Іспанії. Wallapop займає гідне 4-е місце серед іспанських додатків для покупок.
Wallapop протягом останніх двох років зосередився в основному на зростанні в Іспанії, а не на тому, щоб займатися бізнесом за межами країни. Компанія не прагне розширювати асортимент товарів, вона не продає харчові продукти і у неї немає планів переходити на відео або продавати інші види цифрових послуг.