Спортивна блокчейн-компанія Chiliz інвестує $50 млн у розширення в США

Стартап пропонує вболівальникам фан-токени спортивних та кіберспортивних команд, які котируються на Binance

фото www.chiliz.com

Спортивне підприємство Chiliz, що займається блокчейном, яке бере активну участь в європейському футболі, інвестує $50 млн у розширення в США. Про це Reuters повідомив виконавчий директор компанії Олександр Дрейус.

Компанія, що базується на Мальті, пропонує уболівальникам токени, які дозволяють їм голосувати в серії опитувань і отримувати спеціальні акції та нагороди, створюючи те, що вона називає «новим потоком цифрових доходів» для спортивних організацій за рахунок взаємодії з глобальними фан-базами.

Токени фанатів котируються на Binance, однієї з найбільших в світі криптовалютних бірж. Минулого тижня клуб серії А «Мілан» став останньою командою, яка запустила свій токен, отримавши дохід в розмірі $6 млн в перший день.

До цього Chiliz випустила на платформі Socios.com також токени футбольних клубів «Барселона», «Атлетіко» (Мадрид), «Галатасарай», «Рома», «Ювентус», «Парі Сен-Жермен» чемпіонів по грі Dota 2 команди OG і багатьох інших.

Криптовалюти і пов'язані з ними технології викликали сплеск інтересу в останні місяці, оскільки основні інвестори і компанії використовують біткойн, найпопулярніший цифровий токен.

Дрейфус розповів, що його компанія зараз відкриває офіс в США, оскільки вони націлені на провідні спортивні компанії країни.

«Величезним фокусом для нас в наших планах глобального зростання є США. Ось чому ми відкриваємо офіс в Нью-Йорку і інвестуємо $50 млн в спортивну індустрію країни, щоб запускати токени уболівальників з провідними франшизами п'яти основних спортивних ліг США », – сказав Дрейфус.

«Ми прямуємо в США з перевіреною репутацією в отриманні доходів в мільйони доларів для деяких з найбільших спортивних організацій Європи. У 2020 році ми розділили з нашими партнерами більше 30 млн, але в цьому році ми плануємо мінімум 60 млн», – додав він.

Дрейфус також розповів, що FanMarketCap, трекер цін на токени для фанатів і ринкової інформації, яким керує Chiliz, наразі коштує трохи менше $200 млн і що він очікує, що він буде рости з додаванням нових європейських футбольних клубів в найближчі тижні.

За його словами, Chiliz також веде переговори з «Формулою 1»і кіберспортивними командами.

Джозеф Едвардс, керівник відділу досліджень криптовалютної брокерської компанії Enigma Securities сказав, що популярність фанатських токенів росла одночасно з появою нового типу цифрових активів, відомих як невзаємозамінні токени (NFT), під час пандемії, коли ентузіасти і інвестори намагаються витратити на них величезні суми грошей.

Нагадаємо: минулого місяця  Tesla оголосила, що купила біткойнів на суму $1,5 млрд для «більшої гнучкості для подальшої диверсифікації та збільшення прибутку від грошових коштів».

Як повідомлялось, платіжна компанія Square Джека Дорсі заявила про придбання 3318 бійкойнів на суму $170 млн в IV кварталі 2020 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS