Watched, українська платформа, котра за допомогою штучного інтелекту оцінює ефективність відеоконтенту, залучила $450 000 інвестицій від венчурного фонду QPDigital. Про це повідомляється у пресрелізі фонду.
Використовуючи машинне навчання Watched оцінює ефективність відеоконтенту, аналізуючи реакцію глядача. Watched допомагає компаніям (онлайн-кінотеатрам, відеопродакшенам, телеканалам, маркетинговим агентствам) аналізувати рівень емоційного залучення та уваги цільової аудиторії для подальшого поліпшення якості продукту.
«Watched зацікавив нас своєю глибокою технологічністю, величезним потенціалом до масштабування і тим, що розвивається в найбільш трендових технологічних напрямках 2021 року згідно Gartner, а саме Internet of Behaviors і AI engineering» – прокоментував угоду керуючий партнер QPDigital Юрій Серещенко.
За словами CEO Watched Олексія Шалденко гроші будуть інвестовані в масштабування продажів, маркетинг та розширення команди.
Зі старту проєкту у січні 2019 команда Watched стала партнером AWS і NVIDIA, пройшла акселерацію NEST Bootcamp від UNIT.City і провела пілоти з лідерами CIS регіону.
Раніше проєкт отримав близько $100 000 ангельських інвестицій для розробки технології.