Українська компанія Preply, яка розробляє освітній маркетплейс, закрила раунд B залучивши $35 млн інвестицій. Компанія заснована у 2013 році й цей раунд сумарно перевищує всі інвестиції, які компанія залучала відтоді. Про це повідомляє видання AIN.UA.
У раунді брали участь Owl Ventures і Full In Partners, а також раніше інвестували в компанію Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital і Evli Growth Partners.
Також в раунді брали участь бізнес-ангели Ніклас Остберг, співзасновник і CEO Delivery Hero, Артур Коста, співзасновник Booking.com, Девід Хелгасон, співзасновник Unity Technologies Пшемислав Гацек, співзасновник Grupa Pracuj.
За словами CEO Preply Кирила Бігая, залучені кошти підуть на збільшення штату: компанія планує подвоїти штат у всіх регіонах, де працює. Компанія має офіси у Києві та Барселоні, де наразі працює 250 осіб.
Через популярність онлайн-навчання в пандемію, а також технологій, які застосовуються при навчанні, компанія збільшила кількість активних учнів і репетиторів за останній час. Кількість уроків на одного учня зросла на 16%.
Видання зазначає, що серед 68% українців на платформі найпопулярнішою мовою є англійська, також популярні німецька, іспанська, французька та польська. Майже 35% від загальної кількості годин вивчення української мови на платформі доводиться на США, а за ними йдуть Великобританія й Україна.
Нагадаємо: платформа для кіберспортсменів Organization.GG залучила $610 000 інвестицій.