YouTube-блогер Девід Добрік покинув раду директорів соцмережі для обміну фотографіями Dispo, повідомляє The Information з посиланням на заяву компанії, пише Forbes з посиланням на The New York Times. Добрік став співзасновником соцмережі Dispo в 2019 році.
Крім того, раніше венчурний фонд Spark Capital оголосив, що в світлі недавніх новин прийняв рішення розірвати всі зв'язки з Dispo. Фонд зробив цю заяву через місяць після того, як очолив раунд фінансування, в ході якого соцмережа залучила $20 млн. Spark Capital також повідомив, що вживає заходів, щоб не отримати прибутку від цих інвестицій.
Ці заяви були зроблені після скандалу навколо об'єднання Vlog Squad, в створенні якого брав участь Добрік. Vlog Squad публікував на YouTube комедійні ролики з трюками і розіграшами, і одне з відео команди стало приводом для матеріалу Insider.
У ньому видання розповідає, що дівчина на ім'я Ханна (ім'я змінено), яка стала героїнею ролика Vlog Squad, звинувачує одного з членів знімальної групи в згвалтуванні на вечірці, де команда знімала відео. Добрик опублікував влоги з цього заходу, де він намагається заглянути в кімнату, в якій відбувалося можливе згвалтування.
Це відео подивилися близько 5 млн чоловік, перш ніж Добрік видалив його на прохання самої Ханни. NYT зазначає, що вона не подавала заяву в поліцію.
Після публікації Insider Добрік виклав відео з вибаченнями, але спонсори та партнери стали відмовлятися від співпраці з підприємцем і Vlog Squad.
Про розрив відносин з ними повідомили сервіс з доставки продуктів і рецептів HelloFresh, сервіс доставки станків для гоління за підпискою Dollar Shave Club і виробник відеоігор EA Sports. Платформа з продажу квитків SeatGeek, один з найбільших рекламодавців Добрика, заявила, що переглядає партнерські відносини з ним.
Рейтинг додатку Dispo в AppStore минулого тижня впав нижче двох зірок, відзначає NYT, а Apple відключала можливість залишати відгуки, так як люди використовували їх для критики Добріка.
Dispo – це додаток для обміну фотографіями, де на відміну від Instagram знімки публікуються тільки наступного ранку і без фільтрів. Після раунду фінансування в лютому оцінка сервісу перевищила $200 млн.