Китай почав замінювати морські перевезення залізничним транспортом

В Європі виник підвищений інтерес до китайських товарів

фото Pixaby

Китайські виробники стали все частіше використовувати для експорту своїх товарів до Європи залізничні перевезення, звернула увагу газета Financial Times. Через гостру нестачу контейнерів, постійні затримки і високу вартість доставляти товари сушею виявилося зручніше і вигідніше, ніж морем, вказує видання.

Стрімке економічне відновлення Китаю після пандемії допомогло йому зайняти чільну роль в світовій торгівлі. Одночасно з цим Євросоюз, який досі бореться з коронавірусом, демонструє підвищений попит на китайські товари.

Це призвело до підвищення навантаження на морський транзит, зокрема, викликало нестачу контейнерів. Ціни на морські перевезення різко зросли в кінці минулого року, а час поставок збільшився.

Альтернативою став наземний експорт через Росію і Центральну Азію. Сприятливий фон для цього створила також реалізація китайської ініціативи «Один пояс – один шлях», яка передбачає відкриття транспортних і економічних коридорів з КНР в країни Центральної Азії, Європи і Африки.

За перші два місяці цього року з Китаю в Європу було відправлено понад 2 000 вантажних поїздів, що в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року. За весь 2020 рік загальний обсяг вантажних залізничних перевезень зріс на 50%, наводить FT дані, опубліковані в державних китайських ЗМІ.

У 2020 році Китай став найбільшим торговим партнером Євросоюзу, обігнавши США. Загальний імпорт з КНР виріс на 6%, до 384 млрд євро.

За матеріалами The Bell

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS