Спільне підприємство Volkswagen в Китаї з місцевим автовиробником FAW погодилося викупити у Tesla ZEV-кредити (Zero-Emission Vehicle credits), щоб відповідати місцевим екологічним правилам. Про це Reuters повідомили три джерела.
Угода, перша у своєму роді, про яку повідомлялося між двома компаніями в Китаї, підкреслює масштаб завдання, що стоїть перед Volkswagen щодо перетворення свого величезного бізнесу з виробництва бензинових автомобілів в лідера у виробництві електрокарів, щоб конкурувати з Tesla.
Акції Volkswagen, другого за величиною автовиробника у світі, різко зросли в цьому році, оскільки інвестори з ентузіазмом ставляться до планів компанії перейти на електрику. Але в Китаї та інших країнах німецька компанія як і раніше сильно залежить від традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
У Китаї, найбільшому у світі автомобільному ринку, на якому минулого року було продано понад 25 млн автомобілів, діє кредитна система, яка спонукає автовиробників виробляти більшу кількість електромобілів.
У Volkswagen відмовилися коментувати угоду. У заяві компанії йдеться, що вона «стратегічно націлена на те, щоб відповідати правилам» в Китаї, але за необхідності готова купити кредити. Наразі невідомо, скільки ZEV-кредитів Volkswagen купить у Tesla, але пропозиція СП FAW-Volkswagen становить близько 3000 юанів ($457) за кредит, що вище, ніж ціни в попередні роки, повідомили джерела.
У США регулюючі органи також встановили екологічні вимоги. Ці правила діють в 12 штатах США, в тому числі в Каліфорнії, Нью-Йорку, Коннектикуті і Массачусетсі. Якщо автовиробнику не вдається набрати необхідну кількість балів, він отримує багатомільйонний штраф. Розмір штрафу теж залежить від штату. Наприклад, в Каліфорнії за кожен «відсутній» електромобіль компанії доведеться заплатити $5000.
Згідно з нормативними документами, виручка Tesla від продажу нормативних кредитів склала $1,58 млрд у 2020 році.