Невдалий жарт: у Франції сервісу доставки Deliveroo довелося вибачатися за розіграш клієнтів

В якості першоквітневого жарту клієнтам розіслали рахунки на 456 євро

фото Flickr

1 квітня тисячі користувачів сервісу Deliveroo у Франції отримали на електронну пошту повідомлення про те, що вони зробили замовлення на 456 євро. У чеку в них вказали 38 піц та 50 безкоштовних соусів «у нагороду за лояльність». Пізніше виявилося, що це першоквітневий розіграш, а компанія зіткнулася з хвилею критики, пише TJournal.

Багато французів викладали повідомлення від Deliveroo з приміткою, що вони розпізнали жарт. Інші ж користувачі скаржилися, що сервіс влаштував паніку серед клієнтів: одні вважали, що їх зламали, інші дзвонили в банки і вимагали скасувати неіснуючий платіж.

Довіра збільшилася через персоналізованими повідомленнями: в чеку до клієнтів зверталися по імені та дякували за «чудовий вибір».

У відповідь Deliveroo звинуватили в поганих умовах для кур'єрів і пригрозили бойкотом за розіграш. Були і користувачі, які, навпаки, оцінили жарт.

2 квітня Deliveroo France відповіла на невдоволення користувачів, вибачившись в Twitter за розіграш: «Ми підтверджуємо, що це був жарт на День дурня. Ви можете приємно провести час, замовляйте піцу на свій смак».

Також видання зазначає, що ситуація з розіграшем для Deliveroo збігся з невдалим публічним розміщенням акцій на Лондонській фондовій біржі. Найбільше IPO з 2011 року визнали «найгіршим IPO в історії Лондона»: акції сервісу подешевшали на 26% за підсумками дебютних торгів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS