Шанувальники смартфонів LG Electronics по всьому світу висловлюють жаль з приводу інформації про те, що південнокорейська технологічна іде з цього бізнесу. Деякі користувачі хвалять LG за інновації, які вона принесла в галузь, пише Reuters.
Раніше стало відомо, що компанія оголосила про вихід з ринку смартфонів, пославшись на тривалий спад продажів. За даними Counterpoint, LG досі займає приблизно 10% ринку смартфонів в США, хоча її частка на світовому ринку становить всього 2%
Користувачі смартфонів LG в Південній Кореї і США розмістили в соцмережах ностальгійні відгуки.
«Будь ласка, випустіть спочатку Rollable, перш ніж ви зникнете», – пише один користувач на форумі Naver – найбільшого пошукового онлайн-порталу в Південній Кореї, маючи на увазі останню концепцію LG з розширюваним дисплеєм, яку компанія продемонструвала на виставці CES в січні цього року.
Шанувальники з любов'ю відзначили деякі з унікальних дизайнів компанії, такі як подвійний екран Т-подібної форми, а також такі функції, як подвійне торкання для увімкнення і вимкнення екрану.
«У LG один із найкращих звукових пристроїв серед всіх телефонів, – каже Кім Дон Вун, у якого було щонайменше шість смартфонів LG. – Шкода, що LG покидає ринок».
Впливові технічні оглядачі США підтримали цю думку.
«LG ніколи не була ідеальною, але в світі нудних трубок вони реалізували одні з найбільш унікальних дизайнів, ідей і функцій телефонів», – написав «ютубер» Остін Еванс у своєму Twitter.
У минулому році компанія продала 23 млн телефонів, а Samsung – 256 млн.
Видання Pocket-lint зазначає, що LG була піонером в галузі дизайну, яка пропонувала людям експериментальні гаджети. Наприклад, яскраво-рожева модель LG Chocolate, випущена в 2006 році, змусила вперше подивитися на телефон як на аксесуар для способу життя. А телефон LG Prada, випущений в 2007 році являв собою пристрій з сенсорним екраном, в якому була відсутня більшість кнопок, – прототип сучасних смартфонів на базі Android.