Суперечка між двома південнокорейськими виробниками літієвих акумуляторів LG Energy Solution і SK Innovation тривала з червня 2019 року. Причиною її стало оспорювання патентів.
Обидва виробники акумуляторів для електромобілів в останню хвилину досягли врегулювання запеклу торгову суперечку, позбавивши президента Джо Байдена необхідності вибирати між порушенням прав інтелектуальної власності та забороною на будівництво нового заводу компанії SK Innovation.
Як повідомляється в спільній заяві двох компаній, SK Innovation погодилася виплатити LG Energy Solution чималу суму в 2 трильйони корейських вон (близько $1,8 млрд). Оплата розділена порівну у вигляді готівкових коштів і ліцензійних відрахувань, пише Голос Америки.
Як зазначається в згаданому спільній заяві, компанії будуть прагнути працювати над тим, щоб допомогти розвитку індустрії електромобілів у Південній Кореї і США за допомогою здорової конкуренції і дружньої співпраці.
«Зокрема, ми будемо працювати разом над посиленням акумуляторної мережі в рамках дружньої до екології політики, яку проводить адміністрація президента Байдена», – повідомили компанії.
Нагадаємо, рішення Комісії з міжнародної торгівлі США (ITC) забороняло SK Innovation протягом десяти років ввозити на територію країни або виробляти локально літієві акумулятори. Як виняток була надана можливість постачати їх компанії Ford Motor протягом чотирьох років, а концерн Volkswagen – протягом двох.
LG Energy Solution завершує будівництво підприємства з виробництва тягових акумуляторів для електромобілів в штаті Огайо, яке буде постачати продукцією General Motors. Ще одне підприємство вартістю $2,3 млрд буде зведено в штаті Теннессі, а виробництво акумуляторів в Мічигані вже функціонує. У SK Innovation в штаті Джорджія близький до завершення завод вартістю близько $2,6 млрд, доля якого в разі набрання рішенням ITC сили залишалася під питанням.
По сусідству планується побудувати ще одне підприємство, яке забезпечить роботою 6000 місцевих жителів. Воно в подальшому змогло б забезпечувати акумуляторами не тільки Ford і Volkswagen.
Угода про врегулювання з'явилася за кілька годин до того моменту, коли Байден мав вирішити, чи йти на непопулярний крок і скасувати рішення американської Комісії з міжнародної торгівлі, що могло б призвести до закриття нового заводу компанії SK Innovation з виробництва акумуляторів в Джорджії вартістю $2,6 млрд.
«Ця угода – перемога для американських працівників і американської автомобільної промисловості», – заявив Байден, зазначивши, що вона допоможе створити сильний диверсифікований ланцюжок поставок акумуляторів для електромобілів.