Американський гігант інтернет-торгівлі Amazon відкрив власний салон у Лондоні, де буде тестувати «новітні технології» – наприклад, додаток з доповненою реальністю, де клієнти можуть подивитися, який вигляд вони будуть мати з різними зачісками і кольором волосся, пише vc.ru з посиланням на The Verge.
У компанії немає планів відкривати інші салони – перукарня в Лондоні стане єдиним місцем для демонстрації продуктів та технологій.
Крім того, відвідувачі зможуть випробувати технологію «наведи і дізнайся» – при наведенні екрану планшета на продукт він покаже інформацію про бренд та інші дані. Відсканувавши QR-код, покупці потраплять на сторінку для замовлення продукту на Amazon.
У перший час відвідати салон зможуть тільки співробітники компанії, «в найближчі тижні» він стане доступний і для звичайних клієнтів.
The Verge відзначає, що відкриття перукарні – це маркетинговий хід, щоб показати амбіції компанії в сфері моди і краси. Салон Amazon в Лондоні відкрився після запуску Professional Beauty Store в Великобританії – інтернет-магазину з оптовими товарами для спа і салонів краси.
Нагадаємо, Amazon представила бездротові навушники з шумозаглушенням.
Крім того стало відомо, що Amazon обере 10 найкращих космічних стартапів і надасть їм по $100 000.