Twitter почала тестувати бізнес-профілі для компаній

Функцію в найближчі місяці після США розширять і на інші країни

Twitter

Соцмережа Twitter представила і почала тестувати нову функцію – бізнес-профілі для компаній та фірм. Користувачі зможуть, наприклад, вказати адресу компанії з міткою на карті і годинами роботи.

Такі профілі дозволять компаніям, некомерційним організаціям, видавцям і авторам відображати більше інформації про свій бізнес, пише vc.ru.

У розділі «Про компанію» можна буде вказати адресу організації з міткою на карті і годинами роботи і посилання на сайт. Під ним розташовані дві кнопки – одна дозволить прокласти маршрут, друга – зв'язатися з компанією.

Спочатку функція буде доступна невеликій кількості компаній у США, «в найближчі місяці» її розширять і для користувачів в інших країнах, йдеться в блозі Twitter.

Директор з продукту Twitter написав, що «це тільки початок». Користувачів, у яких є ідеї стосовно доопрацювання бізнес-профілів, Twitter попросила залишити коментарі з пропозиціями.

Нагадаємо, стало відомо, що Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse за $4 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS