Американська компанія Microsoft з 1 серпня понизить комісію для розробників ігор для Windows більше як удвічі – з 30% до 12%.
Зміни торкнуться ігор для комп'ютерів, але не ігор для консолей Xbox в магазині Microsoft, пише vc.ru з посиланням на The Verge. На думку видання, це може бути пов'язано з різними бізнес-моделями.
Microsoft, Sony і Nintendo продають консолі за зниженою ціною, щоб зробити їх доступнішими, і пропонують знижки за рахунок комісії в 30% від продажів ігор.
«Розробники роблять усе можливе, щоб пропонувати хороші ігри гравцям, і ми хочемо, щоб вони добилися успіху на наших платформах», – заявив глава Xbox Game Studios Метт Буті. На його думку, з новою схемою розподілу виручки розробники зможуть запропонувати більше ігор і отримати більше вигоди.
На думку видання, зниження комісії тиснутиме на Valve, якій належить магазин ігор Steam – компанія стягує комісію в 30% від продажів в Steam, яка знижується до 25%, коли продажі ігор досягають $10 млн, і до 20% – коли перевищують $50 млн.
Steam продовжує домінувати на ринку поширення комп'ютерних ігор, хоча більшість не вважають комісію в 30% справедливою – це показало опитування 3 000 розробників від Game Developers Conference.
З 2021 року Apple знизила комісію в App Store до 15% для розробників із виручкою менше $1 млн на рік. У березні 2021 року Google Play знизила комісію з 30% до 15% для всіх розробників – але тільки на перший $1 млн річної виручки.