Продажі Adidas і Nike впали на 59-78% на Tmall в квітні після бойкоту брендів у Китаї

Бойкот почався після того, як міжнародні бренди заявили про відмову від бавовни з Синьцзяна

фото DR

Продажі Adidas в одному з найбільших онлайн-магазинів Китаю Tmall (входить в Alibaba Group) впали в квітні на 78% рік до року, продажі Nike скоротилися на 59%, а Uniqlo – більш ніж на 20%. Про це пише Bloombergз посиланням на аналітичну компанію Morningstar.

Одночасно злетіли продажу місцевих спортивних брендів, зазначає видання: наприклад, Anta Sports на 59%, а Li Ning на 92%. Агентство вказує, що продажі на Tmall виступають індикатором того, що добре продається.

Однак поки що місцеві бренди не змогли повністю замінити міжнародні, відзначає видання. За даними Morningstar, загалом продажі спортивного одягу і взуття на Tmall в квітні знизилися на 11% рік до року. Для порівняння, в четвертому кварталі 2020 року продажі виросли на 30%.

Це може свідчити про те, що частина покупців чекає закінчення бойкоту. Аналітик Morningstar Іван Су вважає, що поведінка покупців в Китаї була тимчасовою, і бойкоти проти Nike і Adidas, швидше за все, припиняться в найближчі місяці.

Китайські користувачі Weibo закликали до бойкоту H & M, а потім Nike, Adidas та інших популярних брендів наприкінці березня. Причина – відмова компаній використовувати бавовну, вироблену уйгурами в Сіньцзяні.

Після цього магазини H&M зникли з карт додатків у Китаї, а актори, які знімалися в рекламі або були представниками брендів, почали публічно заявляти про розрив контрактів.

Наприкінці 2020 року США ввели заборону на імпорт бавовняних виробів з Сіньцзяну через інформацію про застосування примусової праці, в тому числі праці ув'язнених.

За даними Bloomberg, виручка з материкового Китаю склала майже п'яту частину всієї виручки Nike в 2020 фінансовому році і майже чверть продажів Adidas.

За матеріалами vc.ru

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS