Мюнхенський інститут економічних досліджень (Ifo) заявив, що перехід на електромобілі може торкнутися тисяч робітників у Німеччині в найближчі роки.
Як повідомляє CNBC, дослідження Ifo, яке було проведено від імені Німецької асоціації автомобільної промисловості, ілюструє деякі з потенційних проблем, які належить вирішити, оскільки уряди намагаються поступово відмовитися від дизельних і бензинових автомобілів на користь автомобілів з низьким і нульовим рівнем викидів.
«Якщо до 2025 року виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння скоротиться до ступеня, передбаченого діючими правилами щодо викидів, то перехід на електродвигуни торкнеться не менше 178 000 співробітників», – додали в компанії.
До цього числа увійдуть «працівники, які виробляють групи продуктів, які прямо або побічно залежать від двигуна внутрішнього згоряння, при цьому 137 000 з них зайняті безпосередньо в автомобільній промисловості».
Президент Ifo Клеменс Фуєст охарактеризував «перехід до електромобільності» як «серйозну проблему, особливо для постачальників автомобілів, де домінують компанії середнього розміру».
«Важливо зберегти висококваліфіковані робочі місця в решті виробництва двигунів внутрішнього згоряння і електромобілів, не зупиняючи структурні зміни», – сказав він.
Як відомо, уряд Німеччини хоче, щоб до кінця цього десятиліття в країні було зареєстровано від 7 до 10 млн електрокарів. У січні регулятор дорожнього руху Німеччини повідомив, що у 2020 році продажі електромобілів перевищили 194 000 одиниць.
Європейська комісія, хоче, щоб до 2030 року на дорогах було не менше 30 млн автомобілів з нульовим рівнем викидів в рамках своєї «Стратегії стійкого і інтелектуальної мобільності».
За даними Міжнародного енергетичного агентства, торік у світібуло зареєстровано близько 3 млн нових електромобілів, що є рекордним показником і на 41% більше, ніж в 2019 році.
Reuters наголошує, що дослідження Ifo «не враховувало потенційне створення нових робочих місць у виробництві електромобілів або акумуляторних елементів».