Автомобілі на водневих паливних елементах не є відповіддю галузі на майбутнє без викидів, сказав гендиректор німецького автоконцерну Volkswagen.Герберт Дісс. Про це повідомляє Automotive News Europe
«Було доведено, що водневий автомобіль не є вирішенням проблеми клімату», – наголосив він. – В транспортній галузі переважає електрифікація. Помилкові дебати – марна трата часу. Будь ласка, послухайте, що каже наука.»
Заява Дісса ґрунтується на дослідженні Потсдамського інституту досліджень впливу на клімат (PKI). Фахівці інституту дійшли висновку, що розробка легкових автомобілів на основі водню буде шкідлива для клімату, принаймні, зараз. Вчені заявили, що водневе паливо є неефективним, дорогим і що доступність необхідної сировини ненадійна. Вони порекомендували в центр екологічної мобільності ставити автівки на основі електричних батарей.
В інтерв'ю, опублікованому 6 травня, Ромен Саки, член групи PKI, сказав виданню The Guardian, що водневе паливо, вироблене з використанням нинішніх енергетичних сумішей в Європі, збільшить, а не зменшить викиди парникових газів у порівнянні з використанням викопного палива.
Як відомо, VW неодноразово виступав проти використання водню в найближчому майбутньому для автомобільної промисловості. В одному з березневих інтерв’ю Дісс стверджував, що технологія водневих паливних елементів ніколи не буде достатньо ефективною для широкого використання.
Між тим, інші автовиробники, серед яких Hyundai і BMW, продовжують свої плани з розробки водню. Раніше цього місяця Hyundai заявила, що буде співпрацювати з державними та приватними партнерами над розширенням водневої інфраструктури в Сполучених Штатах, в той час, як BMW планує представити модель позашляховика на водневих паливних елементах у 2022 році.