Логістичний підрозділ китайського гіганта е-комерції JD.com націлився на первинне публічне розміщення акцій в Гонконзі за ціною у 40,36 гонконзьких доларів за папір, що є нижньою межею діапазону.
Як повідомляє CNBC, JD Logistics випустить 609,2 млн акцій. При ціні 40,36 гонконзьких доларів компанія залучить 24,6 млрд гонконзьких доларів ($3,2 млрд).
JD.com, конкурент Alibaba в Китаї, активно працює на ринках капіталу. JD.com, яка котирується на біржах США, в червні минулого року провела вторинний лістинг на суму $3,87 млрд в Гонконзі.
JD інвестує у свою логістику, щоб виділитися на жорсткому ринку електронної комерції Китаю. Компанія приділяє особливу увагу доставці в той же день і на наступний день, а також інвестує в автоматизовані логістичні склади.
У 2020 році виручка JD Logistics склала 73,4 млрд юанів ($11,4 млрд), що на 47% більше у 2019 році. Однак у 2020 році компанія повідомила про збитки в розмірі 4 млрд юанів, що перевищує збиток у 2,2 млрд юанів за рік до того.