Etsy оголосила, що придбає модного реселлера Depop, орієнтованого на покоління Z (народженого з середини 1990-х по 2010 рік), за $1,63 млрд. Як повідомляє Reuters, таким чином, Etsy має намір залучити молодих покупців і зміцнити свої позиції на ринку вінтажного та вживаного одягу.
Після зростання продажів, викликаного пандемією минулого року, Etsy, одна з найвідоміших в світі онлайн-платформ для роздрібної торгівлі товарами ручної роботи і вінтажем, оцінює, що до 2024 року ринок вживаного одягу в США досягне $64 млрд.
Генеральний директор Etsy Джош Сільверман каже, що вбачає у Depop значний потенціал для зростання бізнесу.
Лондонський сервіс перепродажу одягу та товарів Depop був заснований у 2011 році. З його допомогою користувачі можуть продати і купити вживаний одяг. Наразі у реселлера близько 30 млн користувачів в 150 країнах. Це дозволило Depop укласти угоди з відомими брендами, такими як Selfridges, Adidas і Ralph Lauren.
За даними компанії, близько 90% її покупців молодше 26 років, що робить її десятим за відвідуваністю торговим магазином покоління Z в Сполучених Штатах.
У 2020 році обсяг продажів Depop склав $650 млн, прибуток – $70 млн, що на 100% більше, ніж роком раніше.
Дослідження показують, що більша поінформованість про вплив індустрії моди на навколишнє середовище спонукає все більше і більше молодих людей купувати вживаний одяг.
Виручка Etsy зросла більш ніж удвічі до $1,73 млрд торік після того, як продажі були переведені в онлайн, а споживачі стали шукати товари ручної роботи під час пандемії, включаючи маски. Але компанія попередила, що зростання сповільниться, як тільки споживачі повернуться в торгові центри і традиційні магазини.