Компанія Google вирішила змінити свою політику і з 3 серпня дозволить рекламувати на своїй платформі криптовалютні біржі та гаманці. Як повідомляє Decrypt, рекламу буде дозволено, якщо ці продукти відповідатимуть вимогам Google та будуть сертифіковані.
В оновленні своєї рекламної політики Google уточнила існуючий процес сертифікації.
Google і Facebook домінували на ринку онлайн-реклами більшу частину останнього десятиліття. Обидва сайти заборонили криптовалютну рекламу у 2018 році, хоча з того часу деякі з цих обмежень були зняті.
Компанії зможуть розміщувати рекламу криптобірж в Google в США і Японії, якщо «продукти і реклама відповідають місцевим законам і галузевим стандартам, а обліковий запис сертифікований Google».
Техногігант розкрив ці критерії для сертифікації. Щоб розмістити оголошення про криптобіржу або гаманець в Google, компанія повинна бути зареєстрована в FinCEN як компанія, що надає грошові послуги, і хоча б в одному штаті в якості відправника грошей, або повинна бути зареєстрована виключно в «федеральному банку або банку штату».
Компаніям також необхідно «дотримуватися відповідних юридичних вимог, включаючи будь-які місцеві законодавчі вимоги, будь то на рівні штату або федерального рівня», і «забезпечувати відповідність своїх оголошень і цільових сторінок всім політикам реклами Google».
Google також явно забороняє всю рекламу протоколів DeFi і ICO, а також пов'язаних з DeFi сервісів, таких як крипто-позики, пули ліквідності токенів, «нерегульовані DApps» і незахищені гаманці, які просять користувачів зберігати свої власні закриті ключі.
DeFi – загальний термін для певних видів некастодіальних криптосервісів (вони, як правило, є надзвичайно ризикованими інвестиціями).
Криптобіржі, сертифіковані Google відповідно до діючих правил, повинні будуть повторно подавати заявки на сертифікацію в липні; нові правила наберуть чинності 3 серпня.