Компанія Bosch в Україні за підсумками 2020 року наростила обсяг продажів до 130 млн євро, що на 7% більше, ніж торік. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
«2020 рік був сповнений викликів і для Bosch в Україні. Однак, нам вдалося завершити його набагато краще, ніж очікувалося, в основному завдяки швидкій трансформації нашого бізнесу в онлайн та ефективному спілкуванню з клієнтами та працівниками в умовах «нової нормальності», – зауважив генеральний директор компанії Віталій Бульда.
Зазначається, що сектор Мобільні рішення завершив 2020 рік зі зростанням на майже 29% у порівнянні з попереднім роком. Такому результату посприяло поповнення в лінійці автообладнання.
Бізнес-сектор Енергетичні та Будівельні технології у 2020 році продемонстрував зростання продажів у порівнянні з минулим роком.
«Активна діяльність відбувалася в напрямку пожежної безпеки, а саме забезпеченні провідними системами безпеки офісні будівлі та ТРЦ в Україні. Вперше була встановлена IP-система пожежного сповіщення», – зазначається у повідомленні.
Департамент Опалювальні системи також збільшив об’єми продажів, а кількість реалізованих проєктів в промисловому секторі зросла на 30% у порівнянні з попереднім роком. Підрозділ Індустріальні та мобільні технології Bosch Rexroth зберіг показник на рівні докризового.
«Відчувалося часткове зниження активності клієнтів, особливо у другій половині року. Найбільш активними були замовники з аграрного сектору, особливо в сегменті запчастин для сільськогосподарської та будівельної техніки», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що підрозділ Електроінструменти запровадив послугу online запису на ремонт. У 2020 році понад 97% замовлень було отримано через спеціальний портал, на якому клієнт має можливість цілодобово розміщувати замовлення.
Раніше повідомлялося, що Bosch очікує, що виробництво автомобілів впаде щонайменше на 20 % у 2020 році.