Apple додала платні підписки в свій додаток для прослуховування подкастів Apple Podcasts, передає Forbes з посиланням на Engadget. Нова функція дозволить користувачам платити авторам улюблених передач за можливість відключити рекламу, отримувати ранній доступ до випусків, слухати бонусний і архівний контент.
Apple вперше анонсувала підписку на подкасти в квітні цього року. Запуск сервісу планувався на травень, але пізніше його перенесли на червень.
У заяві компанії зазначалося, що платні підписки запустяться в 170 країнах світу, а підписникам стануть доступні «переваги, такі як прослуховування без реклами, доступ до додаткового контенту, а також ранній або ексклюзивний доступ до нових епізодів».
Щоб стати платним підписником, користувачам Apple Podcasts достатньо натиснути відповідну кнопку в додатку і зареєструватися зі своїм Apple ID. Функція Family Sharing дозволить слухачам ділитися підпискою на шість чоловік.
Згідно з інформацією на сайті Apple, творці подкастів можуть самі встановлювати ціни і вибирати, які привілеї надавати підписникам. Однак з кожної транзакції компанія буде брати комісію 30%. Через рік платної підписки вона буде скорочуватися до 15%.
Як зазначає 9to5Mac, такі розцінки викликали невдоволення з боку подкастерів, деякі з яких вважали комісію занадто високою. Раніше Apple не раз зазнавала критики за 30%-ву комісію, яку вона бере з будь-яких покупок усередині своєї екосистеми.
Шведський стрімінговий сервіс Spotify навіть сформував коаліцію з власником Tinder Match Group і розробником гри Fortnite Epic Games, щоб спільно добиватися від Apple зниження комісії.
Про «скажений 30%-ий податок» Apple також висловлювався засновник Telegram Павло Дуров. Він заявив, що через цю комісії користувачі переплачують, а «стартапи і цілі індустрії руйнуються або просто не з'являються».