Додатки для здоров'я та фітнесу, які допомагають користувачам мобільних телефонів відстежувати все, від споживання калорій до дат менструації, можуть отримувати доступ до особистих даних і обмінюватися ними таким чином, що це викликає занепокоєння. Про це свідчать дані дослідженням, опублікованого в British Medical Journal, передає Bloomberg.
Аналіз понад 20 000 додатків показав, що недостатнє розкриття інформації про конфіденційність для багатьох з них не дозволяє користувачам робити усвідомлений вибір щодо своїх даних. Одна третина з них може збирати адреси електронної пошти користувачів і багато інших даних, що передаються третім сторонам, наприклад рекламодавцям.
Конфіденційний характер інформації, якою користувачі діляться в додатках для здоров'я, наприклад, про стан здоров'я або симптомах хвороб, створює підвищені ризики для конфіденційності.
За словами дослідників, до 88% розглянутих додатків можуть мати доступ до особистої інформації та потенційно обмінюватися нею.
Нагадаємо: Apple розбурхала індустрію мобільної реклами у квітні, коли в App Store почала діяти нова політика «Прозорість відстеження додатками». Суть в тому, що додатки, будь то програма для iPhone, iPad або Apple TV, тепер повинні запитувати в користувачів дозвіл на отримання доступу до IDFA (унікальний номер пристрою для рекламодавців) для відстеження активності цих користувачів в інших додатках, в тому числі, наприклад, Safari, для збору даних і показу персоналізованої реклами. Розробники очікують втратити дохід від цієї зміни, тому що більшість споживачів, швидше за все, не погодяться на збір їх даних.