Американський техногігант Google зіткнувся з розслідуванням в Європейському союзі щодо своїх рекламних технологій, всього через два роки після того, як регулюючі органи припинили майже десятирічне розслідування діяльності компанії.
Як повідомляє Bloomberg, Європейська комісія заявила, що її розслідування дозволить оцінити, чи порушує пошуковий гігант правила конкуренції, віддаючи перевагу своїм власним технологіям відображення в інтернеті перед конкурентами.
Розслідування також перевірить, чи не блокує Google доступ конкурентів до призначених для користувача даних, і вивчить зміни конфіденційності, які приведуть до поступової відмови від деяких файлів cookie і доступу до даних для рекламодавців.
Нагадаємо: днями США закликали Європейський Союз утриматися від зайвого тиску на таких техногігантів, як Google, Amazon, Apple, Facebook та Microsoft.
Як повідомлялось, на початку цього місяця антимонопольний регулятор Франції оштрафував Google на 220 млн євро. санкції були накладені «за просування власних послуг в секторі онлайн-реклами».