Китайський автовиробник Great Wall Motor розглядає можливість придбання одного з заводів Daimler в Бразилії, оскільки він планує розширюватися за межами своєї рідної країни. Як повідомляє Automotive News Europe, два автовиробники ведуть переговори про потенційну угоду, яка може принести кілька сотень мільйонів доларів.
За словами джерел, обговорення тривають, і компанії все ще можуть прийняти рішення не укладати угоду.
Німецький автовиробник заявив в грудні, що припинить виробництво автомобілів в Бразилії, пославшись на складні ринкові умови.
Він відкрив свій завод в Ірасемаполісе у 2016 році, щоб виробляти седан Mercedes-Benz C-Class і кросовер GLA. Компанія виділила понад 600 млн бразильських реалів ($120 млн) на інвестиції в завод, виробнича потужність якого складає 20 000 автомобілів на рік. Наразі діяльність Daimler в Бразилії включає випробування автобусів, вантажівок і транспортних засобів.
Купівля бразильського заводу додасть до низки придбань Great Wall за останні два роки. Торік компанія оголосила про покупку у General Motors потужностей в Індії і Таїланді. Згідно з повідомленням, в листопаді він став повноправним власником тайського заводу.
Потенційна угода укладається в тому, що Great Wall стикається зі зростаючою конкуренцією в Китаї за позашляховики, ключовий сегмент для автовиробника.
Згідно з річним звітом Great Wall торік обсяг продажів в Чилі становить 285,8 млн юанів ($44 млн), що зробило країну найбільшим ринком в Латинській Америці і шостим за величиною у світі. На Чилі припадає близько 2,8% виручки китайського автовиробника у 2020 році.
Найбільший акціонер Daimler, китайський мільярдер Лі Шуфу, також є засновником і головою правління Zhejiang Geely Holding Group. Great Wall вважає Geely Automobile Holdings своїм конкурентом і має спільне підприємство в Китаї з власним німецьким конкурентом Daimler, BMW Group.