Китайська компанія Didi Global Inc залучила $4,4 млрд в ході IPO в США.
Як повідомляє Reutersіз посиланням на джерела, Didi продала 317 млн американських депозитарних акцій (ADS) проти запланованих 288 млн по $14 за штуку.
З огляду на зростання ціни за акцію, ринкова капіталізація Didi складе понад $67 млрд.Очікується, що компанія дебютує на Нью-Йоркській фондовій біржі 30 червня.
Лістинг Didi стане найбільшою операцією з продажу акцій в США китайською компанією з того часу, як Alibaba залучила $25 млрд у 2014 році.
Didi була заснована у 2012 році колишнім співробітником Alibaba Уіллом Вей Ченгом, який наразі є головним виконавчим директором компанії. Основними інвесторами Didi є SoftBank, Uber Technologies Inc і Tencent.
Компанія відома тим, що успішно витіснила Uber з китайського ринку після того, як американська компанія програла цінову війну і в кінцевому підсумку продала свої операції в Китаї Didi.
Як і більшість райдшерінгових компаній, Didi була збитковою, поки не повідомила про прибуток в розмірі $30 млн в І кварталі цього року. Компанія повідомила про збитки в розмірі $1,6 млрд минулого року і падіння виручки на 8% до $21,63 млрд через спад бізнесу під час пандемії.