Соцмережа Pinterest повністю заборонила рекламу засобів для похудіння. З 1 липня на платформі заборонені:
Змінити рекламну політику соцмережа вирішила під керівництвом Національної асоціації розладів харчової поведінки (NEDA). Їх дослідження показали, що після пандемії спостерігається різке зростання нездорових звичок в їжі і розладів харчової поведінки (РХП) серед молоді. Про це повідомляється в блозі Pinterest.
«Pinterest – це місце, куди люди приходять за натхненням, щоб створити життя, яке вони люблять. Це те місце, яке належить усім, незалежно від форми чи розміру тіла. Ми даємо Піннерам можливість планувати літо без реклами для схуднення в стрічці, щоб вони могли зосередитися на тому, що має найбільше значення», – заявили в адміністрації соцмережі.
За заявою Pinterest, після цього оновлення рекламної політики вони стали єдиною великою платформою, яка забороняє будь-яку рекламу для схуднення. Соцмережа закликала інших учасників в галузі зробити те ж саме і «визнати раз і назавжди, що не існує поняття «нормальний».
Генеральний директор NEDA Елізабет Томпсон заявила, що асоціація «аплодує» Pinterest за сміливість стати першою платформою, яка повністю позбулася реклами для схуднення.
«NEDA натхненна цим необхідним кроком у визначенні пріоритетного ставлення до психічного здоров'я та добробуту Піннерів, особливо тих, на кого впливає культура харчування і кому властиві сором тіла і розлади харчової поведінки. Ми сподіваємося, що ця глобальна політика спонукає інші організації і компанії задуматися про потенційно шкідливі рекламні повідомлення і розробити свою власну робочу політику, яка призведе до значних змін», – заявила Елізабет Томпсон.
До цього на Pinterest вже була заборонена реклама таблеток і добавок для схуднення, ліпосакції й інших подібних процедур, а також зображення «до і після» схуднення, дискредитація певних типів фігур і претензії щодо нереалістичного макіяжу.