«Укрексімбанк» на аукціоні продав борговий пакет Львівського автобусного заводу (ЛАЗу). Серед шести учасників аукціону найбільшу суму запропонувало ТзОВ «Капітал Фінанс» – 170 млн грн. Натомість стартова ціна складала 76 млн грн. Про це йдеться на платформі «Прозорро.Продажі».
За даними Youcontrol, ТзОВ «Капітал Фінанс» зареєстроване у Києві. Кінцевим бенефіціарним власником є львів’янин Максим Чухен із Рудного.
Міський голова Львова Андрій Садовий під час брифінгу зауважив, що територія ЛАЗу стане майданчиком для виробництва інноваційної техніки.
«Ця територія лише для виробництва, і вона належить громаді міста. Про жодну житлову забудову мова йти не може. Україна потребує орієнтовно 30 000 одиниць громадського транспорту, а якщо говорити про електромобілі, то це взагалі мова йде про сотні тисяч», – повідомив він.
Колишній очільник управління інвестиційної політики Львівської обласної державної адміністрації Роман Матис на своїй сторінці у фейсбуці зазначив, що заява міського голови про відновлення виробництва «не має під собою жодного підгрунтя».
«Санітарні зони до вже збудованого житла, містобудівні умови й обмеження, яке видав виконавчий комітет, не дозволять здійснювати там виробничу діяльність. Крім того, виробничі процеси потребують масштабних логістичних процесів, пов‘язаних з доставкою працівників, обслуговуванням працівників на виробництві, гігантськими вантажними доставками й відвантаженнями готової продукції», – додає Матис.
Раніше повідомлялося, що «Укрексімбанк» виставив на продаж борг історичного львівського автозаводу. Колишній автозавод, де і розташоване заставне майно, займає площу в декілька десятків гектарів у Сихівському районі Львова.