Акції виробника спортивного одягу Puma на торгах на електронній біржі Xetra в середу підскочили на 3,20% і на максимумі коштували 104,7 євро за папір, оновивши історичний рекорд, передає Forbes.
На 15:00 цінні папери торгувалися по $ 104,4, додаючи 2,15% до ціни минулого закриття.
Котирування спортивного бренду росли з початку чемпіонату Європи з футболу, який стартував 11 червня. Однак в середу ціна акцій почала збільшуватися особливо швидко.
Це сталося після того, як збірна Італії здобула перемогу над Іспанією в півфіналі Євро-2020 і вийшла у фінал змагання. Puma постачає форму для італійської команди.
«Євро-2020 – це великий потік реклами і подальше зростання продажів рекламованої спортивної продукції. Вигоду отримають всі три компанії – Nike, Adidas, Puma», – зазначав раніше експерт з фондового ринку «БКС Світ інвестицій».
Крім збірної Італії, Puma постачає екіпіровку і для інших команд, включаючи збірні Швейцарії, Австрії та Чехії.
У фіналі чемпіонату італійці зустрінуться з переможцем пари Англія – Данія, матч між якими відбудеться в середу, 7 липня. Форму для англійців постачає Nike, для гравців збірної Данії – датський виробник спортінвентарю Hummel.