В 2025 році електромобілі обійдуть за прибутковістю автомобілі з ДВЗ - Volkswagen

Новий стандарт євро-7 – це величезний виклик для всього автомобільного світу

фото DR

Уже в 2025 році автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння стануть менш прибутковими, ніж електромобілі, заявив керівник підрозділу розробок і електричної мобільності Volkswagen Томас Ульбріх виданню Financial Times, на яке посилається The Bell. Причина – жорсткі стандарти викидів євро-7.

«Якщо говорити про точку, коли прибутковість електромобілів зрівняється з прибутковістю ДВЗ, то євро-7 – це величезний виклик для всього автомобільного світу», – сказав Ульбріх. Це одне з небагатьох подібних висловлювань в індустрії, яка й досі заробляє набагато більше на авто з ДВЗ, відзначає FT.

Проблема з євро-7 в тому, що проект стандарту, який повинен вступити в силу в 2025 році, передбачає зниження викидів CO в три або 10 разів, а оксидів азоту – вдвічі навіть у порівнянні з дуже жорстким стандартом євро-6.

Більше того, автомобілі повинні будуть укладатися в норми не в тестовому циклі, а у всіх реальних умовах експлуатації – і, можливо, в усьому циклі експлуатації. Все це недосяжно для ДВЗ без дуже дорогих комплектуючих, каже Ульбріх.

Норми євро-7 критикують в галузі, їх обговорення триває. Наприклад, галузева асоціація VDA попереджала, що стандарт знаходиться на самій межі технічно досяжного, а в жорсткій версії щодо CO2 буквально вбиває двигунобудування і позбавляє галузь 215 000 робочих місць, пише FT.

Volkswagen очікує, що частка електромобілів в його європейських продажах досягне третини в 2025 році.

Ульбріх стоїть за розробкою успішних електромобілів Volkswagen ID.3 і ID.4. З початком їх серійного виробництва європейський концерн стає прямим конкурентом Tesla.

Як повідомлялося, до кінця року тільки в США з'явиться 10 нових моделей електромобілів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS