Credit Agricole, Facebook і Microsoft стали найпопулярнішими брендами серед фішерів

На фішингових сайтах в користувача просять його особисті дані, після чого вони потрапляють до рук зловмисників

фото Shutterstock

4 серпня дослідники з компанії Atlas VPN представили доповідь про те, які відомі бренди стали найпопулярнішими серед мережевих шахраїв, що займаються фішингом – розсилкою файлів і посилань від імені відомих компаній, пише Коммерсант.

У повідомленнях фішерів, як правило, містяться посилання на сайти з адресами, які майже схожі на сайти великих компаній. Користувачеві, як правило, пропонується ввести на цих сайтах свої особисті дані нібито для їх перевірки, отримання послуги, винагороди тощо, після чого особисті дані потрапляють до рук до зловмисників.

Atlas VPN повідомляє, що за підсумками першої половини року найпопулярнішим брендом, який намагалися використовувати фішери, став бренд французького банку Credit Agricole – за цей період у всьому світі було зафіксовано 17 775 унікальних URL (адресу веб-сторінки), що маскуються під цей банк.

На другому місці за популярністю серед фішерів став бренд Facebook – 17 338 фальшивих URL.

Трійку лідерів замикає бренд Microsoft – 12 777 фальшивих URL.

У топ-10 також увійшли бренди WhatsApp (четверте місце, 8727 URL), Orange (шосте місце, 4047 URL), Amazon (сьоме місце, 3501 адреса), платіжний сервіс PayPal (дев'яте місце, 2601 адреса).

Atlas VPN зазначає, що найбільш популярними для фішерів, як і раніше, залишаються бренди банків та інших фінансових компаній (36% атак) – вони намагаються використовувати бренди таких компаній, як Credit Agricole, La Banque Postale, PayPal, Chase, Wells Fargo, Square , HSBC і Banque Populaire, для виманювання у користувачів особистих даних або конфіденційної фінансової інформації.

На другому місці – бренди соцмереж (26% атак), на третьому – бренди хмарних сервісів і компаній (17%).

Дослідники попереджають, що для успішної протидії фішингових атак користувачам необхідно своєчасно оновлювати свої браузери, в яких вже використовується захист від фішингових сайтів, використовувати антивірусні та антифішингові програми, а також звертати увагу на правильність написання адрес сайтів, які вони відвідують.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS