Компанії намагаються переконати співробітників повернутися на робочі місця після тривалої роботи з дому, для цього вони включають безкоштовну їжу як одну з переваг офісу, пише Forbesз посиланням на Bloomberg.
Наприклад, банк Goldman Sachs запропонував співробітникам безкоштовні сніданки, обіди та морозиво, стверджує агентство. Банк відкрив для перекусів співробітників упорядкований сад на даху лондонського офісу. Раніше сад був недоступний співробітникам – його передбачалося використовувати тільки для клієнтів і на випадок візитів членів королівської сім'ї.
Бізнес проявляє гнучкість в організації роботи, але в той же час прагне заповнити дорогі офісні приміщення і оживити корпоративну культуру. Британська компанія з управління активами Janus Henderson Group до пандемії субсидувала співробітникам частину витрат на обіди, але тепер оплачує їжу повністю, дізнався Bloomberg. Компанія при цьому вимагає від співробітників працювати з офісу хоча б по два дні на тиждень.
«Їжа грає важливу роль в офісному житті, і компанії використовують її, щоб спробувати вплинути на поведінку. Ми тепер частина нового світу, в якому підприємства думають, як же змусити людей повернутися [в офіси]», – заявив Bloomberg Робін Міллс, керуючий директор кейтерингової компанії Compass Group, яка займається корпоративним харчуванням більш ніж у 40 країнах світу.
Гендиректор медіакомпанії Havas London Хав'єр Ріс заявив Bloomberg, що, на його думку, компанія працює «помітно краще», коли персонал – на робочих місцях, а не вдома. Повернення людей в офіси – це пріоритет для Havas London, а їжа – один з головних інструментів: компанія витратилася на оновлення внутрішньої кухні, кафе і кав'ярні, написав Bloomberg. Співробітники можуть вносити свої пропозиції щодо меню, яке адаптують під свята, культури і кухні різних країн. Компанія також частково оплачує обіди співробітників: у серпні вони будуть безкоштовними по понеділках і п'ятницях.
Їжа використовується не тільки для залучення людей в офіси, а й рівномірного розподілу відвідуваності і коригування робочих звичок, стверджує Bloomberg. Він зазначив, що частина компаній збільшує вибір страв по понеділках і п'ятницях, коли в офіс ходить менше людей, а інші пропонують більше варіантів у вечірній період для тих, хто з офісу працює понаднормово.
Нагадаємо, CNN звільнила трьох працівників за те, що вони прийшли в офіс без щеплення.