Ігрова та соціальна платформа Roblox обіцяє юним розробникам успіх і реальні заробітки, але на практиці на їх стараннях більше заробляє сама, йдеться в дослідженні YouTube-проекту People Make Games. Про це пише The Bell з посиланням на Wired.
Roblox – віртуальна «пісочниця», яка пропонує користувачам на вибір тисячі безкоштовних ігор від різних розробників з усього світу. Більшість користувачів Roblox – молодше 18 років, і приблизно третина – від 9 до 12 років.
Розробляють ігри звичайні користувачі, головна умова – бути старшим 13 років. Розробники отримують 25% виручки від створеної гри.
Це не тільки нижче за прийняті для розробників 70%: умови отримання заробітку стимулюють дітей витрачати кошти тут же на платформі, а не переводити в реальні гроші, розповів People Make Games.
Мінімальний поріг для виведення коштів з гри становить 100 тисяч Robux, внутрішньої валюти Roblox. Стільки Robux можна купити за $1000 через магазин Roblox. Для виведення коштів при цьому потрібна преміум-підписка за $5 в місяць.
Для порівняння, в іграх Second Life і Entropia Universe для виведення коштів встановлено поріг в $10 і $100 відповідно.
Більше того, при виведенні коштів за 100 000 Robux компанія дає не $1000, а всього $350.
У своєму маркетингу Roblox виділяє потенціал розробки ігор для фінансового успіху, відзначають автори дослідження. На своєму сайті компанія виділяє три основи для юних розробників: створюйте що завгодно, наберіть мільйонів гравців і заробляйте серйозні гроші.
Roblox зазначає, що найкращі розробники заробляють на платформі понад $2 млн на рік. На своєму YouTube-каналі і в публікаціях в пресі компанія розповідає історії найуспішніших девелоперів, які розбагатіли за допомогою платформи.
Процес створення ігор на Roblox вчить користувачів основам програмування і підприємництва, і допоміг багатьом запустити свою кар'єру, заявив Wired представник компанії. У другому кварталі 2021 року Roblox виплатив розробникам $129,7 млн, і за словами представника, більш як 600 розробників заробляють на платформі понад $85 000 на рік.
Цього року Roblox провела IPO і зараз коштує $52 млрд – це значно більше, ніж при розміщенні.
Нагадаємо, група правовласників на чолі з Universal Music подала позов на Roblox за «піратську музику».