Японська компанія PowerX оприлюднила плани з будівництва до 2025 року автоматизованого судна Power ARK 100 для зберігання і транспортування енергії від морських вітряних електростанцій на берег. Про це пише ЦТСз посиланням на Splash.
У компанії заявили, що створять судно з масивною акумуляторною батареєю, яка буде стійкою до стихійних лих, вимагатиме менше витрат на розробку, а її вплив на довкілля порівняно з підводними силовими кабелями буде мінімальним.
Модель представляє собою тримаран, на палубі якого розміщуються контейнери з акумуляторними батареями. У кожному зможе зберігатися 2 МВт/год енергії.
Вантажопідйомність судна дозволить розмістити на його борту 100 контейнерів із загальною зарядною потужністю 200 МВт/год. Стільки споживають за день 22 000 домогосподарств.
Power ARK 100 зможе долати відстань до 300 км на електротязі або 1000-3000 км при її комбінуванні з біодизелем. Передбачається, що цього вистачить для виконання рейсів до вітряних електростанцій, встановлених у прибережній зоні Японії. Розробники запевняють, що судно стане дешевою і екологічно чистою альтернативою підводним кабелям.
Також компанія PowerX має намір побудувати завод з виробництва акумуляторних батарей для подібного типу суден. До 2028 року він повинен вийти на потужність до 5 ГВт/год.
Нагадаємо, Японія підписала угоду про будівництво плавучих вітрових електростанцій, які, на відміну від стаціонарних вітрових електростанцій, можуть розміщуватися на глибоководних ділянках моря.