Найбільший в світі інтернет-магазин Amazon має намір збільшити продажі власних брендів одягу через великі офлайн-магазини з «розумними» примірювальними, пише The Wall Street Journal з посиланням на джерела.
Магазини Amazon можуть відкритися вже наступного року, в них в основному будуть продаватися футболки, джинси та інший одяг як власних брендів Amazon, так і інших, що вже продаються через інтернет-магазин, стверджує WSJ. Amazon хоче перевірити, чи допоможуть магазини підвищити впізнаваність його брендів і підвищити комфорт шопінгу.
Одна з ідей, яку компанія вже перевіряє, – сканування QR-кодів предметів одягу, щоб співробітники магазину зібрали набір і принесли в примірювальну, дізналася газета. У примірювальній будуть сенсорні екрани, через які можна замовити додаткові предмети одягу. Система порадить, що вибрати, на основі переваг клієнта.
Двері зроблять такими, щоб персонал магазину не бачив покупців, коли приносить їм запитані речі, стверджують джерела газети. У майбутньому, за їхніми словами, в магазинах Amazon можуть з'явитися роботи.
Перші магазини Amazon можуть відкритися поблизу Сан-Франциско і міста Колумбус в Огайо, стверджує WSJ. Про плани Amazon відкрити свої офлайн-магазини вона писала в серпні.
У Amazon вже є фізичні магазини, в тому числі книжкові і продуктові. Вони ж працюють як пункти видачі інтернет-замовлень. За інформацією WSJ, Amazon вважає офлайн-магазини перспективною можливістю вийти на нових покупців і протестувати свої технологічні можливості.
В цьому році Amazon обійшов торговельну мережу Walmart і став найбільшим у США продавцем одягу, за даними компанії Wells Fargo. Вона вважає, що виручка Amazon від продажу одягу і взуття в 2021 році перевищить $45 млрд.
Нагадаємо, Amazon випустилаелектронні книги Kindle Paperwhite нового покоління.