Витрати американців на святкування Хелловіну, який відзначається 31 жовтня, можуть досягти цього року рекордного значення – $10,14 млрд. Про це свідчать результати щорічного опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).
Торік обсяг витрат становив $8,05 млрд. «Американці мають намір витратити більше, ніж будь-коли, щоб зробити цей Хелловін незабутнім, – зауважив президент і головний виконавчий директор NRF Метью Шей.
Взяти участь у святкуванні Хелловіну планують 65% опитаних, проти 58% торік і 68% у передпандемічному 2019 році. При цьому домогосподарства, в яких є діти, більш схильні до того, щоб відзначити цю подію – 82% проти 55% з тих, у кого немає дітей.
Споживачі зазначають, що в середньому планують витратити $102,74, що приблизно на $10 більше тогорічного показника. При цьому витрати домогосподарств з дітьми будуть удвічі вище – $149,7 проти $73,6.
Цьогоріч підготовка до Хелловіну почнеться раніше звичайного: 45% респондентів мають намір почати покупки вже у вересні, а ще 39% – у перші два тижні жовтня.
В опитуванні взяли участь понад 8 000 американців.