Google заборонить на своїх платформах рекламу, яка заперечує зміни клімату

Рекламні партнери компанії проти того, щоб поряд з їхньою рекламою була реклама «неточних тверджень»

фото Shutterstock

Інтернет-гігант Google оголосив, що заборонить на своїх майданчиках і на YouTube рекламу і монетизацію контенту, який заперечує зміну клімату, передає Інтерфакс.

Обмеження торкнуться контенту, в якому зміну клімату називають фальсифікацією або шахрайством, заперечують, що в довгостроковій перспективі видно глобальне потепління і відкидають, що парникові викиди і діяльність людини прискорюють зміну клімату.

У компанії пояснили, що в останні роки їх рекламні партнери все більше протестують проти того, щоб поряд з їхньою рекламою була реклама «неточних тверджень про зміну клімату», а власники ресурсів не хочуть, щоб таке з'являлося на їхніх сторінках.

Таким чином, компанія хоче позбавити тих, хто поширює інформацію, що йде врозріз із науковою думкою про зміну клімату, основного джерела доходів, пише The Wall Street Journal.

Google отримує виручку від реклами за рахунок продажу рекламних місць на своїх платформах, а також посередництва при продажу реклами на тисячах сайтів в інтернеті.

Представник Google повідомив, що компанія задіє «набір автоматизованих інструментів і людські ресурси для оцінки контенту».

Google є провідним постачальником інструментів, що використовуються для купівлі і продажу реклами в інтернеті, як на платформах компанії, так і на сторонніх сайтах.

Також повідомлялося, що Google анонсувала нові «екологічні» функції в своєму пошуку і в сервісах.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS