Творців серіалу «Гра в кальмара» можуть притягнути до відповідальності

Вони використали реальний телефонний номер, тим самим порушивши закон про нерозголошення персональних даних

Netflix

У популярному серіалі від Netflix випадково показали номер телефону реальної людини. Тепер потерпілий приймає за день кілька тисяч дзвінків і СМС-повідомлень від незнайомців. Йдеться про південнокорейський проект «Гра в кальмара», пише Коммерсант.

У шоу з'явилися мільйони шанувальників, які готові купувати реквізит, копіювати одяг і поведінку головних героїв. Так фанати з'ясували, що номер з серіалу справжній. Хоча творці проекту, за їхніми словами, вказали реальний телефон випадково.

З номером телефону в серіалі пов'язаний важливий сюжетний поворот. Головний герой серіалу Сон Гі-хун – невдаха, який поступово опускається по соціальних сходах. Він влазить в борги, втрачає останні гроші, погоджується віддати нирку кредиторам і готовий пройти через приниження заради $85. Саме в цей момент він зустрічає в метро загадкового незнайомця, який дає йому візитку з номером телефону. Зателефонувавши за ним, герой погоджується стати учасником ігор на виживання з призом в $40 млн.

Схожий експеримент вирішили провести і фанати «Гри в кальмара». Вони зателефонували за номером телефону з серіалу. І на іншому кінці дроту почули голос реальної людини. Виявилося, що телефон належав якомусь корейському підприємцю. Після виходу шоу бізнесмен щодня приймає до 4000 дзвінків від шанувальників проекту. Йому навіть пропонували продати номер за круглу суму.

Netflix пообіцяв полегшити страждання чоловіка і видалити телефон з серіалу.

Ймовірно, крім цього, компанії доведеться виплатити жертві значну компенсацію. Відповідальність за подібне розголошення встановлена – до 3 млн вон, це близько $2500. Крім того, комісія PDPC, як правило, в подібних випадках притягує до адміністративної відповідальності і залежно від обставин стягує від 0,03% до 0,06% отриманого доходу від використання персональних даних, зазначив експерт.

«Гра в кальмара» за кілька тижнів після релізу очолила чарти Netflix відразу в 90 країнах. А глава стрімінгу Тед Сарандос передбачив проекту майбутнє найуспішнішого шоу всіх часів.

Обговореннями серіалу зараз переповнені соцмережі. Хоча ще 10 років тому від проекту відмовлялися всі кіностудії. Фінансове становище автора «Гри в кальмара» Хван Дон-хека було настільки сумним, що йому навіть довелося продати ноутбук, на якому він писав сценарій.

Ажіотаж навколо серіалу настільки великий, що навіть за реквізитом з шоу зараз ведеться полювання. Частину предметів творці «Гри в кальмара» відправили в музеї, як, наприклад, ляльку з першої серії проекту. А її копію Netflix встановив у торговельному центрі Філіппін. Там вона стежить за дотриманням правил дорожнього руху.

Як повідомлялося, корейський провайдер подав до суду на Netflix за надмірний трафік серіалу «Гра в кальмара».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS