Купувати прямо із WhatsApp: месенджер запускає нову функцію «Колекції»

Платформа прагне стати магазином у месенджері

фото Pixaby

Платформа WhatsApp, що належить Facebook, починає розповсюджувати колекції каталогів для малого бізнесу по всьому світу. Про це повідомляє Тechcrunch.

Нова функція колекцій, на думку розробників, дозволить компаніям впорядковувати товари в своїх каталогах за категоріями.

«Клієнтам не доведеться прокручувати довгі списки товарів, щоб знайти те, що вони шукають, а замість цього вони можуть перейти безпосередньо до того, що вони хочуть купити», – говорять в компанії.

Наприклад, ресторани можуть створювати колекції із закусками, стравами та десертами, тоді як магазин одягу може додавати колекції чоловічого й жіночого одягу, сорочок, штанів тощо. Після того, як покупці переглянуть колекції, вони можуть додавати товари у кошики та надсилати замовлення.

«Ми хочемо зробити WhatsApp зручним для придбання  товарів та послуг. Для підприємств він має стати зручним інструментом для спілкування з клієнтами», – йдеться у заяві компанії.

WhatsApp вперше випустив свою функцію «Каталоги» в 2019 році, щоб дозволити компаніям демонструвати свої товари та послуги потенційним клієнтам. Каталоги фактично служать мобільним магазином у WhatsApp.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS