Платформа WhatsApp, що належить Facebook, починає розповсюджувати колекції каталогів для малого бізнесу по всьому світу. Про це повідомляє Тechcrunch.
Нова функція колекцій, на думку розробників, дозволить компаніям впорядковувати товари в своїх каталогах за категоріями.
«Клієнтам не доведеться прокручувати довгі списки товарів, щоб знайти те, що вони шукають, а замість цього вони можуть перейти безпосередньо до того, що вони хочуть купити», – говорять в компанії.
Наприклад, ресторани можуть створювати колекції із закусками, стравами та десертами, тоді як магазин одягу може додавати колекції чоловічого й жіночого одягу, сорочок, штанів тощо. Після того, як покупці переглянуть колекції, вони можуть додавати товари у кошики та надсилати замовлення.
«Ми хочемо зробити WhatsApp зручним для придбання товарів та послуг. Для підприємств він має стати зручним інструментом для спілкування з клієнтами», – йдеться у заяві компанії.
WhatsApp вперше випустив свою функцію «Каталоги» в 2019 році, щоб дозволити компаніям демонструвати свої товари та послуги потенційним клієнтам. Каталоги фактично служать мобільним магазином у WhatsApp.