Асоціації-члени Міжнародної спілки автотранспорту (IRU) звернулися до урядів усіх країн із закликом в екстреному порядку вжити заходів щодо усунення поточних збоїв у глобальному ланцюжку поставок. Про це пише Логіст.Today з посиланням на прес-службу IRU.
Рада IRU з вантажних перевезень, що представляє більше 3 млн логістичних операторів по всьому світу, одноголосно підтримала заклик до урядів прискорити впровадження інструментів цифрової торгівлі, припинити безглузді обмеження, що вводяться через пандемію коронавірусу, а також терміново вжити заходів щодо скорочення нестачі водіїв та зниження цін на пальне.
«Збої в ланцюжку поставок щодня викликають серйозні проблеми у моєму регіоні на перехресті євразійської та світової торгівлі, як і в більшості інших країн. Логістичні компанії роблять все можливе, але урядам також потрібно діяти зараз, щоб товари продовжували рух», – зазначив Аслі Шалік, президент Ради з вантажних перевезень IRU.
Ухвалена Асоціаціями-членами IRU резолюція закликає уряди діяти в чотирьох напрямках:
1. Зменшити завантаженість портів та відновити торгові потоки за рахунок прискорення впровадження існуючих цифрових інструментів спрощення процедур торгівлі, у тому числі для конвенцій ООН CMR та TIR.
2. Розблокувати рух вантажівок, відмовившись від непотрібного та часто політично мотивованого прикордонного Covid-контролю та обмежень на водіння, відновивши свободу пересування для транспортних робітників.
3. Усунути нестачу водіїв вантажівок за рахунок зниження кваліфікаційного віку професійних водіїв до 18 років, прискорення процесу отримання водійських віз та заохочення навчальних місць, які залучають велику кількість жінок у цю професію.
4. Заморозити або скоригувати податки та збори на пальне, щоб нівелювати зростання цін на нього.
«У зв'язку з наближенням свят наприкінці року споживачі вже починають розплачуватись за цей безлад у ланцюжку поставок. Нам потрібно, щоб уряди діяли зараз, щоб уникнути затримок та нестачі продуктів до кінця року та у 2022 році», – сказав Умберто де Претто, генеральний секретар IRU.
Як повідомлялося, ціни на вантажні перевезення у Європі зросли до рекордного рівня. Головні причини – нестача водіїв та підвищення цін на пальне.