Під'їзд до закладу харчування на автомобілі став надто популярним, і замість зручності тепер створює безліч заторів. Kentucky Fried Chicken (KFC) висловила ідею, що клієнти мають відмовитися від цього, пише CNN Business.
Мережа магазинів фастфуду з курятини створила для клієнтів новий спосіб отримання замовлень, який отримав назву Quick Pick-Up.
Тепер покупці можуть зробити попереднє замовлення у себе в телефоні або на вебсайті, поїхати в заклад KFC, припаркуватися на виділеному місці та зайти, щоб взяти свою їжу з полиці поряд із касою.
Мета KFC – зменшити кількість довгих черг, які можуть уповільнювати рух автомобілів, або черги всередині магазинів через пандемію. Згідно з опитуванням KFC, середній час очікування в черзі на автомобілі у 2021 році збільшився ще на 26 секунд – приблизно до 6 хвилин 30 секунд.
«Quick Pick-Up змінює правила гри, роблячи фастфуд ще більш зручним і легким для зайнятих клієнтів», – сказав у пресрелізі президент KFC у США Кевін Хохман.
«Санта, можливо, не зможе подарувати вам час у цей святковий сезон, але KFC може», – додав він.
Щоб стимулювати клієнтів використовувати нову опцію, KFC пропонує безплатну велику картоплю фрі за $5, якщо її заберуть через опцію Quick Pick-up.
Інші мережі мають схожі установки: Sweetgreen та Chipotle пропонують полички, з яких клієнт може забрати свою їжу. До того ж популярність опції замовлення з машини змотивувала компанії переобладнати їхні станції для замовлення, включно з McDonald's, Burger King та Popeye's.