Міністерство транспорту Південної Кореї провело презентацію авіатаксі, яке зв'яже аеропорт Кімпхо із центром Сеула. Комерційні рейси розпочнуться з 2025 року, на них працюватиме той самий апарат, що й в аеропорту Риму, його випускає німецький стартап Volocopter, пише Коммерсант.
Презентація в аеропорту Сеула пройшла відразу після презентації в Римі, однак при цьому була присвячена не просто авіатаксі, а й системі управління міським авіатранспортом. Передбачається, що авіатаксі літатимуть не лише до центру міста, а й між трьома сеульськими аеропортами – Кімпхо, Інчхон та Соннам. Як показали випробування, диспетчери аеропортів цілком справляються з управлінням польотами авіатаксії, які літають порівняно низько.
Міністр транспорту Південної Кореї Но Хьйон Оук пояснив, що оскільки міські авіаперевезення мають стати такими ж звичними, як і інші види міського транспорту, просто необхідно тестувати авіатаксі вже зараз – і за різних обставин.
Авіатаксі виробництва німецького стартапу Volocopter розраховано на двох пасажирів та пілота. Воно може літати й у безпілотному режимі, але південнокорейські офіційні особи вважають, що з пасажирами це ще зарано.
На тій же презентації південнокорейські розробники показали свій варіант авіатаксі. Воно відрізняється від німецького насамперед вантажопідйомністю: у ньому можуть переміщатися п'ять пасажирів.
Корейці вже оголосили ціну для першого етапу розвитку авіатаксі. Вона становитиме $93 за політ від аеропорту до центру міста.
У Римі, де також оголосили ціну польоту з аеропорту Фьюмічіно до центру, вона майже вдвічі вища – 150 євро, або близько $180.