Кілька днів тому американська приватна космічна компанія SpaceX почала повідомляти клієнтам, які оформили попереднє замовлення, що терміни доставки абонентського обладнання Starlink і підключення його до супутникового інтернету будуть переноситися – у багатьох випадках на наступний рік. Клієнти висловили розчарування, пише 3DNews з посиланням на дописи користувачів у технологічній соцмережі Reddit.
«Дефіцит чипів в останні 6 місяців уповільнив наші очікувані темпи виробництва і вплинув на нашу здатність виконати багато замовлень цього року», – йдеться в офіційному повідомленні компанії.
Водночас компанія почала оновлювати орієнтовні терміни доставки для клієнтів, які оформили замовлення на обладнання Starlink.
Багато хто з них повідомив, що в якості нової дати тепер зазначений 2022 рік, хоча раніше значилося «з середини до кінця 2021 року». Один користувач Reddit, який проживає в Аризоні, повідомив, що його замовлення було перенесено взагалі на 2023 рік.
Крім того, Starlink не має можливості різко збільшити кількість абонентів, тому що його технологія сильно залежить від того, скільки супутників вже відправлено на орбіту. На сьогодні їх вже понад 1800, проте для обслуговування більшої кількості абонентів, особливо в тих місцях, де їх вже багато, SpaceX потрібно запустити ще не одну тисячу, що вимагатиме часу.
Минулого місяця компанія повідомила, що попередні замовлення на підключення до Starlink вже оформили понад 750 000 клієнтів.
У тому ж листі SpaceX розповіла, що до кінця наступного року послуги Starlink стануть доступними ще в 45 країнах світу – зараз очікується схвалення регуляторів. І в цих країнах «понад 14 млн людей цікавилися послугами Starlink».