Італійський будинок моди Prada розглядає можливість збільшення продажу вживаних товарів, заявив директор з маркетингу бренду. Цьому кроку сприяли молоді споживачі, які шукають способи пожднати придбання дизайнерських товарів з турботою про екологію, пише greenqueen.com.hk.
Бренд Prada став синонімом елегантної розкоші. Колись невелика компанія з виробництва шкіряних виробів перетворилася на ексцентричний бренд. Використання сектора вживаних товарів стане для Prada кроком назустріч споживачам.
Секонд-хенд шопінг набирає обертів. Прогнозується, що цього року цей сектор сягне 33 млрд євро. У період з 2017 до 2021 року це означає збільшення на 65%. Для порівняння, ринок нових предметів розкоші виріс лише на 12% за той же період. У 2018 році 60% опитаних споживачів заявили, що купуватимуть уживані предмети розкоші.
Prada сьогодні вивчає методи значного використання цього сектора. Як директор з маркетингу та спадкоємець Лоренцо Бертеллі повідомив Reuters, розглядаються як внутрішні ідеї, так і зовнішні партнерські відносини.
«Секонд-хенд – це стратегія, яку ми вивчаємо понад рік, – сказав він. - Я не можу розкрити надто багато інформації, але секонд-хенд є точно в зоні наших інтересів. Ми скористаємось цим як можливістю».
Раніше цього року звіт показав, що у Prada були одні з найгірших показників бренду з погляду подолання кліматичної кризи. Інтенсивне використання викопного палива призвело до того, що дослідники Stand.earth надали йому оцінку «F».
Традиційно люксові модні будинки історично не підтримували продаж вживаних товарів, оскільки це послаблювало їх контроль над автентичним розповсюдженням, але зараз ситуація змінюється. Вважається, що динамічний зсув є відповіддю на турботу про довкілля серед покупців.
Нагадаємо, у Франції заборонили розведення тварин заради хутра, назвавши його продуктом, «який нікому не потрібен».