Що сталося. Антимонопольний комітет (АМКУ) оштрафував оператора телекомунікацій «Лайфселл» на 10,47 млн грн за поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні послуг.
Джерело. Про це повідомляє пресслужба АМКУ.
Деталі. Рішення прийняли за заявою іншого мобільного оператора – «Київстар». Компанія поскаржилася на недобросовісну рекламу конкурента. Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» некоректно обґрунтовував використання тверджень у своїй рекламі.
«Комітет наголошує, що обов’язковою умовою використання повідомлень на кшталт «лідер», «№1», «#1», «найкращий», «перший», «єдиний», «унікальний», «найшвидший», «найбільший» є дотримання недвозначних формулювань та зрозумілої споживачам термінології, обґрунтування тверджень фактичними даними, уникання перебільшень характеристик товару чи послуг», – зазначається у повідомленні.
Коментар lifecell. «Компанія lifecell не погоджується з висновками Антимонопольного комітету України (АМКУ) стосовно поширення неправдивої інформації. Оператор надавав виключно правдиву інформацію щодо лідерства за конкретними показниками, які були підтверджені авторитетними джерелами та не спростовані АМКУ.
На жаль, в Україні й досі відсутнє належне регулювання питання визначення лідерства та його критеріїв на ринку телекомунікацій. Таким чином, всі оператори на ринку мають можливість заявляти про свої лідерські позиції по тому чи іншому показнику, і lifecell не може бути виключенням.
Вважаємо рішення АМКУ безпідставним та необґрунтованим, оскільки його побудовано лише на суперечливих доказах Комітету і не враховує величезну кількість інших доказів, які завчасно були надані з боку lifecell.
Сподіваємося, що це незаконне рішення Антимонопольного комітету України буде скасовано найближчим часом відповідно до чинного законодавства України».
Бекграунд. Недобросовісна конкуренція: АМКУ відкрив справу проти «великої трійки» мобільних операторів. Йдеться про переводи операторами тарифних планів з місячного, на 28-денний облік.