Що сталося. Первинна публічна пропозиція акцій є одним із можливих шляхів розвитку українського маркетплейса Rozetka, а тому зараз ведеться підготовка до нього.
Джерело. Про це повідомив співзасновник і співвласник компанії Владислав Чечоткін, передає «Інтерфакс-Україна».
Деталі. «IPO просто один із можливих шляхів, не звичайнісінький шлях для України, але треба до цього готуватися», – зауважив він.
За словами бізнесмена, амбіцією Rozetka є зайняти 10% роздрібного товарообігу України, що зараз становить близько $6-8 млрд, і до її виконання ще «довго-довго йти».
«Вибудовуємо процеси та бізнес, який у майбутньому можемо презентувати для публічного розміщення», – зазначив він.
Бекграунд. Український онлайн-ритейлер Rozetka вийшов на ринок Узбекистану, почав працювати сайт Rozetka.uz.