Китайська корпорація Geely намагається розвивати не тільки марки Volvo і Polestar, які їй належать, а й орієнтовані на внутрішній ринок Китаю марки Zeekr і Lynk & Co.
Поточний рік Zeekr має намір завершити поставками 70 000 електромобілів, а на початку наступного вийти на ринок Європи, пише 3DNews. До середини десятиліття обсяги випуску збільшаться до 650 000 електромобілів на рік, а асортимент моделей зросте до семи штук.
Дебютна модель електромобіля Zeekr 001 з’явилася на китайському ринку у жовтні, а за підсумками грудня було випущено 3697 машин.
В цьому році обсяги виробництва мають зрости майже в двадцять разів від цього рівня, до 70 000 екземплярів. Вихід на ринок США також запланований, але він станеться вже після 2022 року.
До 2025 року Zeekr розраховує продавати до 650 000 електромобілів на рік, з них близько 100 000 експортуватимуться за межі Китаю. На той час асортименти моделей будуть розширені з однієї до семи штук.
Зараз КНР є найбільшим у світі ринком електромобілів. Для порівняння, другий за величиною автовиробник у світі, Volkswagen, за підсумками минулого року продав у Китаї трохи більше 70 000 електромобілів сімейства ID.
Якщо Zeekr всього за рік зможе досягти аналогічних обсягів продажів, то це буде очевидним успіхом для молодого гравця в зростаючому сегменті.
Нагадаємо, китайська Geely представила власну електричну вантажівку – конкурента Semi від Tesla.