Цієї середи компанія Evergrande New Energy Vehicle Group випустила з конвеєра в Тяньцзіні свій перший повністю електричний позашляховик Hengchi 5, пише Investing.com з посиланням на Business Insider.
Про те, що китайський гігант у сфері будівництва нерухомості звернувся до автомобільного ринку, заявив у жовтні генеральний директор компанії Хуей Ка Ян. За його словами, Evergrande хоче зробити електромобілі своїм основним бізнесом упродовж наступних 10 років.
Те, як перший позашляховик Hengchi 5 сходить із конвеєра, і весь виробничий потік можна побачити у відео, розміщеному компанією у мікроблозі Weibo.
Підрозділ з виробництва електромобілів китайської групи Evergrande Group минулого місяця став швидко нарощувати масове виробництво.
Тим часом материнська компанія-забудовник бореться з боргами на $300 млрд і перебуває в стані дефолту. Китайський уряд був змушений втрутитися у ситуацію, щоб допомогти їй із реструктуризацією.
Хоча Evergrande представила кілька моделей електромобілів, Hengchi 5 – поки що єдина, яка вже надійшла в масове виробництво. Запас ходу автомобіля становить близько 700 км на одній зарядці і коштує він менше ніж 200 000 китайських юанів ($31 450).
Evergrande ще в серпні 2020 року заявила, що хоче стати «найбільшою та найпотужнішою автомобільною групою у світі» протягом 3-5 років. До 2025 року вона має намір постачати 1 млн автомобілів на рік, а до 2035 року – 5 млн.
У той же час нинішній лідер на ринку – Tesla, найдорожчий автовиробник у світі, поставив близько 936 000 автомобілів у 2021 році.
Як відомо, Китай є найбільшим у світі ринком електромобілів, і електрокару Hengchi доведеться поборотися за місце під сонцем з міжнародними гравцями на зразок Tesla, а також рядом провідних вітчизняних брендів, таких як BYD, Nio, Xpeng та Li Auto.