Видання Forbes підрахувало доходи за 2021 рік популярних блогерів у TikTok, у яких понад 4,5 млн підписників, а The Wall Street Journal порівняла їх із зарплатами генеральних директорів корпорацій.
Згідно з підрахунками, дві сестри Чарлі та Діксі Д'Амеліо заробили $17,5 млн і $10 млн відповідно на власній марці одягу, вбудованій рекламі в роликах та участі у «Шоу Д'Амеліо» – реаліті-шоу на стримінговій платформі Hulu.
Блогерка Еддісон Рей заробила $8,5 млн за допомогою своєї лінії косметики Item Beauty, зйомок у рекламі одягу American Eagle та в серіалі Netflix «Це все він».
При цьому менше за сестер Д'Амеліо заробили гендиректори нафтової компанії ExxonMobil Даррен Вудс ($15,6 млн), Starbucks – Кевін Джонсон ($14,7 млн), авіакомпанії Delta Air Lines – Ед Бастіан ($13,1) та McDonald's – Кріс Кемпчинскі (10,8 млн).
Гендиректор Activision Blizzard Роберт Котік отримав близько $155 млн, голова Apple Тім Кук – близько $99 млн.
Нагадаємо, власники токенів EthereumMax подали до суду на Кім Кардаш'ян та інших знаменитостей – ті рекламували криптовалюту, але її раптове знецінення привело до втрати грошей.